2012-03-26

Tror aldrig bloggen stått stilla så här länge men har inte haft tid, glömmer bort och har bara inte haft lust. Men dagarna rullar på rätt så snabbt med skola, träning och hinna vara med vännerna och sådant!
Helgen har tillbringats i mjöfjärden med Frida och Julia. Äventyr på isen, myst i solen medans den varit framme, bastubad, en massa Desperate housewives avsnitt, svammel och skratt, så det har varit en väldigt bra helg!
Och nu är det bara den här veckan kvar i skolan och sen blir det 2 härliga veckors ledighet, för på söndag drar jag iväg till kobdalis med familjen och Frida och hennes familj, så lär bli en väldigt härlig och rolig vecka där! Och sen får jag se om det blir att fara ner till Linköping till pappa en sväng över påskveckan eller om jag bara kommer vara hemma. Låter rätt så skönt hur som helst
Tror aldrig bloggen stått stilla så här länge men har inte haft tid, glömmer bort och har bara inte haft lust. Men dagarna rullar på rätt så snabbt med skola, träning och hinna vara med vännerna och sådant!

Helgen har tillbringats i mjöfjärden med Frida och Julia. Äventyr på isen, myst i solen medans den varit framme, bastubad, en massa Desperate housewives avsnitt, svammel och skratt, så det har varit en väldigt bra helg!
Och nu är det bara den här veckan kvar i skolan och sen blir det 2 härliga veckors ledighet, för på söndag drar jag iväg till kåbdalis med familjen och Frida och hennes familj, så lär bli en väldigt härlig och rolig vecka där! Och sen får jag se om det blir att fara ner till Linköping till pappa en sväng över påskveckan eller om jag bara kommer vara hemma. Låter rätt så bra hur som helst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!